Bijna is het zo ver

18 april 2015

Nog maar een paar dagen en dan is het zo ver, mijn reis naar Indonesië. Dan zal ik in de voetsporen van mijn opa treden die daar in de oorlog heeft gevochten, van mijn opa en oma die er meerdere malen op vakantie zijn geweest en natuurlijk van mijn broertje die er in 2011 met global exploration naartoe is gegaan. Ik ga er mijn keuzecoschap medische microbiologie volgen. Samen met Lisa en Moedi ga ik dit doen in de stad Samarinda op het eiland Borneo. Het coschap duurt 8 weken en zal beginnen op 27 april. Wij komen op 21 april aan op Jakarta en zullen na een paar dagen acclimatiseren, ont-jetlaggen en het verkennen van de omgeving op zaterdag doorvliegen naar Borneo. Op 19 juni eindigt ons coschap en vliegen we door naar Bali, waar we samen met Misha en Lieke (die hun coschap op Jakarta volgen) onze laatste 11 dagen zullen verblijven. 1 juli vliegen we dan weer terug en op 2 juli zit ons avontuur er dan weer op! Ondertussen zal ik op deze blog regelmatig een update geven over de activiteiten die we doen en de ervaringen die we krijgen met het land, natuurlijk met de nodige foto's erbij. Dus hou de blog goed in de gaten als je op de hoogte wilt blijven! Natuurlijk zal er automatisch een bericht op facebook verschijnen wanneer er een nieuwe blog geschreven is.

Angelique

1. Gerrie Vestjens:
    18 april 2015
    Ha Angelique veel succes deze komende weken. Zal toch wel spannend zijn zo ver weg. Ik zal zeker je blog volgen. Ga ook genieten.
  2. Corry Bongartz:
    Hoi Angelique,
    Ik wens je (jullie) heel veel succes met je coschap in Samarinda. Zeker spannend!! Ook ik verheug me al op jouw verhalen en foto´s.
  3. Anniek:
    18 april 2015
    Wat leuk, een blog :P en nog wel dit type blog ;)
    Heeeel veel plezier en succes met de vlucht (maar dat gaat goed komen!)
  4. M.SSchleepen:
    19 april 2015
    Hoi Angelique, wij wensen je een heel fijne tijd in Indonesië.
    Kom gezond en wel terug!
  5. Jo hollands:
    25 april 2015
    Hoi angelique. Het ziet er leuk en interessant uit. Veel plezier en doe de groeten aan je reisgenoten. Groetjes van je vader